۱۳۹۰ مرداد ۴, سه‌شنبه

شعری از کاظم پاشا از ترکیه


 قبل از اینکه شعر را بخوانید توضیحی زیر را بخوانید

شعر زیر را برادر مان کاظم پاشا از استانبول ترکیه فرستاده و در ایمیل خود نوشته اند که نیم ایرانی و نیم ترک هستند و قویا اعتقاد دارند که ترک ها و مردم ایران برادر و خواهرند و از ما خواستند تا این شعر را برای دیگرانی که می شناسیم بفرستیم

از ایشان سپاسگزارم و برادرانه دوستشان دارم و البته متن بالا را من از انگلیسی ترجمه کردم که احتمالا زیاد به اصل نزدیک نیست

*****

بسیجی و سپاهی
این را باید بدانی
مظهراهریمنی

منم من منم من 
منم سبز منم سبز

دشت سر سبزم من 
جنگل انبوهم من 

منم سبز منم سبز

منم فارس منم ترک 
منم کرد منم لر

بلوچی و ترکمن 
اسوری و ارمنی 
ایرانیم ایرانی

منم سبز منم سبز

مسلمان و مسیحی 
یهودی و بهائی 
زردشتی و بی دین 
ایرانیم ایرانی

منم سبز منم سبز

فرزند رستمم من
 فرزند بابکم من 
فرزند ستارخان ام 

منم سبز منم سبز

دوستی و صداقت 
آئین و رسم منه 
مولا علی یارمه 
حسین سردارمه
خدا نگهدارمه

منم سبز منم سبز


انتشار در وبلاگ قبلی 11 شهریور 88